mardi 6 janvier 2009

SINGLADIA VIVO : DURANTA FROSTO


Komence, me tre joyis pro la falanta nivo e la peizajo di Kristnaskala post-karto qua esis videbla de mea fenestro, ma kande me ekiris e ke me glitis enstrade pro la nivuro e la frosto-pluvo, me divenis multe min entuziasmoza. Me esas mem tre desentuziasmoza nun, nam pro ke me ne havas automobilo, me povas irar ad-urbe nur per autobuso e la autobus-trafiko ne plus esas reguloza e kelkafoye on mustas vartar dum longa tempo ante povar enirar ol ed efektigar kompraji enurbe. Me habitas en Francilia (Parisala regiono) depos 1971, e nulatempe antee, me experiencabis tante harda e duriva vintrala frosto. Certe esis altra yari kande la vetero esis tre kolda e frostema, ma ico ne duris dum longa tempo (nur dum kelka dii), nun ni havas frostego de plura semani e ne semblas ke ico finos balde. La ciencozi povas parolar pri klimatala pluvarmigo, ma ico ne esas sempre evidenta. Ica vintro pensigas da me pri la severa e frostoza vintri di la periodo preirinta la Franca revoluciono e me memoras pikturo ube on vidis rejo Ludovikus XVI almonanta povra rurani. La nivoza peizajo esis la sama kam olta kam me povas spektar de mea fenestro. Esperinde, ico ne esas auguro por la venonta tempo...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire